Nu hände det väldigt mycket på samma gång! :D

Först och främst - TITTA TITTA TITTA vem jag stötte på! :D
 

Underbart! :D Sen hände följande... :D
 
 
 
Välkommen hem kära Cinnamonkiss - aka Kanelen! <3
 

Sen loggade Ina in och joinade oss, så vi red runt lite med våra nya hästar! :D
 
 
Väldigt, väldigt underbar stund jag hade :D Fick helt tillbaka spelkänslan av att rida runt med mina älskade vänner! :D Sen loggade Ina ut, så jag och Eoz drog vidare till Gåd där vi lagade lite sprickor! :) Sen var jag också tvungen att logga ut... Men vi ska ses igen på söndag kväll! :D <3 <3
Nu kallar pluggandet på mig igen... Bara att sätta fart!
 
You've been TESSIFIED! <3
 
 


Kommentarer
Leya ;D

Åh vill också rida runt med dig :( saknar dig massor nu! :'( Ska vara inne hela söndags kvällen så jag inte missar dig! ;D <3 <3 <3

Svar: Awh gumman, ja vi ses på söndag kväll alldeles självklart! :D <3 <3 Saknar dig med!!
Tess

2013-10-10 @ 19:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0