Då tar vi transporten till Moorland! :D

Ehm, är det översvämning här...? De har iaf lyckats få upp bryggor... :P 
 
 
Lyckades inte ens med hemringandet, Valedale var också översvämmat på samma sätt ;) Så det var bara att relogga, och då hittade jag min häst intryckt i ett hörn i ML, dit jag hade styrt den utan att se vad jag gjorde... xD  
Fann också att NS har blivit upplöst, så nu börjar jag fundera på att antingen skapa egen, eller kanske gå med i Pink Bullets... Så nu är det bara att fundera, fundera, och fundera lite till..
 
You've been TESSIFIED! <3


Kommentarer
Leya! :D

Jag röstar på att du skapar en egen och sedan invitar mig! ;D <3

Svar: Gullunge! ;D <3
Tess

2013-10-18 @ 13:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0