Hmm.. det är något lurt med den här bloggsidan!

Jag får lite smådamp, eftersom jag vill lägga in massa vackra bilder på Skördebygden, men för helskotta, det fungerar inte? Datorn laddar inte ens när jag klickar på 'ladda upp'... Jag kan använda andra bilder, men inte de från SB.. :'( Makes me saaad...!
 
Nåja... vi får se om det ordnar upp sig, annars dampar jag loss på riktigt! 
Jag har iaf tillfälligt bytt hemstall till Jorvikstallet, även om det är precis samma sak som alla har gjort, men jag kommer ändå att spendera mesta av tiden där, med de nya uppdragen. Så fort det lugnat sig kommer jag flytta tillbaka till kära Valedale! <3
 
You've been TESSIFIED! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0