Dagens sysslor! :)

Idag sadlade jag på min älskade Snö för dagens spricklagande. Eftersom jag inte visste att det finns en sida med karta över sprickor (starstableworld.se) så red jag värsta omvägen över FG vilket var helt onödigt... :P Men Snö är så vacker att titta på så det gjorde inget :) Jag passade även på att fota henne lite, resultatet ser ni nedan :)
 
 
Bilden nedan är riiiiiiiktigt störig... Om inte den där dumma dumma texten hade dykt upp så hade bilden blivit riktigt gullig, med henne mitt i ett språng, ivrig att komma fram! Jag såg inte ens texten när jag fotade, så jag var alldeles exalterad över att ha lyckats fånga ett språng sådär! Så klistrade jag in den i paint... :(
 
Kanske loggar in en pyttestund imorgon förmiddag också! :) Måste komma ikapp med sprickorna nu när Skördebygden snart släpps!
 
You've been TESSIFIED! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0