Dagens tur på Jorvik! :)

Det första som hände när jag loggade in var att skärmen liksom 'blixtrade' vitt lite då och då, blev först livrädd men kom sen fram till att det kanske var någon bugg från fyverkerierna...? Det blev som ett vitt 'farligt falll', fast utan text och stegrande :P Om ni förstår vad jag menar ;) Jag flydde iaf fort som attan från fälten nedanför Kvarnen, där jag av någon anledning stod (minns inte att jag parkerat där, men ändå ;) :P Red till stallet, öppnade några brev och sen blev det en hel del chattande med Cissi, Kate och Ina! :D Alla grymt taggade över den nya filmen som SSO har lagt ut på Nyhetssidan, ni har väl inte missat den?! Helt fantastisk film över nya delarna på Jorvik! :D 
 
Såklart, jag ska inte göra er besvikna... även denna gång lyckades jag fastna, i en trädstam... Alltså.. ja.. :P Jag har nu lovat både Leya och Ina att jag kommer att fastna i första bästa staket när vi väl släpps in i Södra Jorvik... x'D Så vi får se om det slår in...
 
Jag var inte inne särskilt länge, men ändå :) Jag är så smått på väg tillbaka, även om det inte kommer bli lika aktivt som i somras :)
 
Arkivbild
 
You've been TESSIFIED! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0