Levling med Novorna!

Under den korta stund jag levlade tillsammans med de underbara novorna hann jag (självklart) fastna i en grop.. Typiskt mig, jag vet, och det är mina kära vänner också väl medvetna om.. x'D Men denna gång var det faktiskt inte mitt fel, för jag följde efter Sess... Så vi kan säga att det var hon som lurade dit mig.. ;) Men tji fick hon, för hon trillade också ned där! xD
 
 
 
Efter mycket damp-galopperande och hoppande fram och tillbaka lyckades jag ta mig ur hålet och vi hejade istället på Sessan :D
 
 
Hon gav dock upp när ponnyn plötsligt körde rumprace ner till trädet där den fastnade i en sittande position, haha x'D 
 
Åh så underbara ni är Novor xD <3
 
You've been TESSIFIED! <3
 


Kommentarer
Sabrina Eastforest

Kunde inte sluta skratta åt den sista bilden x'D Stackars sess <3

Svar: Haha ja det var ju för kul, lilla ponnyn bara satt och skruvade på sig x'D <3
Tess

2013-09-14 @ 19:55:12
Sess

Asså jag dör av skratt xD älskar bilderna <3

Svar: Eller hur x'D <3
Tess

2013-09-14 @ 20:59:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0