Sprallig som en femåring!

Igår kväll var den underbaraste kvällen på Jorvik på länge! Först och främst gick jag med i mina vänners klubb, Northern Supernovas, och höll på att dö när jag såg klubbinfon, hur kan man INTE bli glad när man läser detta liksom! 
 
 
Helt frekin' awesome, jag älskar det! <3 Men iallafall, när jag hade gått med i klubben var jag tvungen att logga ut, men jag loggade in igen vid 22-tiden och hittade då Leya på Jorvik, så vi bestämde oss för att springa till Everwind för romprace! :D Åh det gick så himla dåligt för mig, så Leya vann i rompåkandet denna gång! x'D <3 

Sen kaosade jag runt lite på Everwindfältet, kände mig som en femåring, alldeles sprallig av lycka och Leya bara skrattade åt mig... xD Vi tog sedan och kaosade hela vägen ner till Moorland, där jag hittade en spökhäst som jag började vakta xD Sen kom hästens ägare, som var en jättegullig liten tjej, och vi drog iväg på en spökjakt alla tre!
Herregud, vad flummigt det var och vi typ dog av skratt xD 
 
När vi tagit oss till Södra stranden, där DC-gubbarna slagit bo, joinade Sessan oss och vi flummade ännu mer! Bland annat fastnade jag på båten... *suck*
 
 
 
De var ju absolut JÄTTEHJÄLPSAMMA ... *harkel* ;) När jag väl tagit mig loss (YAY) så jagade jag efter dem och hittade dem i en container, haha xD
 
 
Sedan träffade jag på de otroligt trevliga DC-anställda Bengan (gillar fotboll), Hasse (gillar sumobrottning) och något mer sure Sture (som gillar strandpromenader, han var avis på Bengt och Hasse eftersom de fick gå runt på stranden, medan han själv stod stilla...) men dem fotade jag inte :'(
 
Leya och Sessan tog sig upp på en av containrarna och jag ville ju inte vara sämre, så jag tog sats och HOPPADE... och landade på den allra allra högsta containern x'D Fråga inte hur tusan det gick till, men shiet så förvånade vi alla blev XD Det roligaste var att varken Sessan eller Leya lyckades upprepa den bedriften... x'D <3
 
 
Efter en lång stund på containrarna (jag ville inte kliva ner, herregud, jag lär aldrig ta mig upp dit igen!) joinade vi lilla småsura Leya på Fort Pintas disco där det var ett drag jag aldrig sett förr ;) Vi Tanzade och pauzade en stund, innan vi till sist bestämde oss för att det var sovdags (värt att nämna är att klockan då var 00.30...) och vi avslutade en underbar kväll! :'D
 
Tack älskade vänner för ikväll! <3
 
You've been TESSIFIED! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0