This is the end... for now

Jag har bestämt mig för att ta en paus från SSO-spelandet, eftersom det i princip tog upp all min tid ett tag. Jag kommer bara logga in ibland för att hålla kontot aktivt, för jag vill inte förlora det helt. De flesta av er har min Facebook, så ni kan fortfarande nå mig :) Jag kommer däremot att fortsätta lite då och då här på bloggen, men det kommer mest vara IRL-uppdateringar, vilket inkluderar Warhammer :)
 
 Jag älskar er alla väldigt mycket men jag vill inte riskera mitt förhållande med min fästman för ett spel
 
You've been TESSIFIED! <3


Kommentarer
Leya! :D

Kommer sakna dig under tiden du är borta! men du gör helt rätt i att ta en paus om du känner för det! Jag finns på Fejjan, don't be a stranger ;) puss och kram kompis! <3

Svar: Aldrig att jag tappar bort dig gumsan! <3 Du är bäst! <3 Puss!
Tess

2013-09-20 @ 17:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0